فیزیک ، لیزر و پلاسما
«اگر کسی احساس کند که هرگز در زندگی دچار اشتباه نشده، این بدان معنی است که هرگز به دنبال چیزهای تازه در زندگیش نبوده است.»-آلبرت اینشتین

چارلي چاپلين به دخترش: تا وقتي قلب عريان كسي را نديدي بدن عريانت را نشانش نده! چارلی چاپلین : هيچ گاه چشمانت را براي کسي که معني نگاهت را نمي فهمد گريان مکن قلبت را خالي نگه دار اگر هم يه روزي خواستي كسي را در قلبت جاي دهي سعي كن كه فقط يك نفر باشد به او بگو كه تو را بيش تر از خودم وكمتر از خدا دوست دارم زيرا كه به خدا اعتقاد دارم وبه تو نياز دارم




تاریخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل لشنی

به گزارش بنکر (Banker)، روزنامه «ایندین تایمز» در یک مقاله جدید به معرفی برخی از فوائد لیموترش برای سلامت بدن پرداخته که احتمالا اکثر ما از این خواص ارزشمند بی اطلاع هستیم و البته دانستن و بهره گرفتن از آنها می تواند در بهبود حال جسمی و حتی روانی مان سودمند باشد:



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل لشنی

از لینک زیر می توانید ترجمه فارسی پنج فصل اول کتاب جالب و خواندنی فیزیک و فلسفه ، فیزیک دان معروف ورنر هایزنبرگ را  دریافت و مطالعه نمایید .

www.najafizadeh.ir/?p=2051




تاریخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل لشنی

در اوايل قرن بيستم انقلاب هاى علمى در حال شكل گيرى و تكوين بودند. مهم ترين اين انقلاب ها در ساختارهاى اساسى فيزيك نظرى اتفاق افتاد.
انقلاب هايى كه نتيجه آنها تغيير تصور امروزى ما از مفاهيم بنيادى مثل فضا، زمان، عليت، موضعيت، واقعيت و... است، همگى نتيجه همين انقلاب ها بودند. مكانيك كوانتومى و نظريه نسبيت خاص و عام مهم ترين انقلاب هاى علمى تمام تاريخ بوده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط اسماعیل لشنی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 9685
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content